Dieta Sportowa – Proteinowa

  • Chcesz jeść odpowiednio zbilansowane posiłki, które idealnie uzupełnią Twoją aktywność fizyczną podczas treningów
  • Twój cel to zwiększenie masy mięśniowej i ukształtowanie sylwetki oraz energia do ćwiczeń?

To dieta dla Ciebie! 🙋

5️⃣ posiłków dziennie w różnych wariantach kalorycznych:
2500, 3000, 3500 i 4000 Kcal

Dieta Sportowa - Proteinowa pomoże Ci zmaksymalizować efekty treningów oraz zapewnić organizmowi niezbędną ilość pełnowartościowego białka, a także wszystkich mikro i makroelementów.

 

 Przykładowe menu

Śniadanie
Jaglanka mleczna z brzoskwinią i orzechami (na ciepło)
🤍 Wartości odżywcze: Tłuszcz: 16,4g | Węglowodany: 81,8g | Białko: 21,0g

II śniadanie
Pudding z tapioki z musem z mango (na zimno)
🤍 Wartości odżywcze: Tłuszcz: 16,1g | Węglowodany: 98,3g | Białko: 21,8g

Obiad
Schab serowo-ziołowy, buraczany pęczak, sałata z jogurtem naturalnym, rzodkiewką i sokiem z cytryny (na ciepło)
🤍 Wartości odżywcze: Tłuszcz: 35,2g | Węglowodany: 58,3g | Białko: 56,2g

Podwieczorek
Zupa krem z brokuła z prażonym słonecznikiem (na ciepło)
🤍 Wartości odżywcze: Tłuszcz: 4,4g | Węglowodany: 30,0g | Białko: 8,6g

Kolacja
Pieczywo chrupkie z ziarnem, sałatka z szynką parmeńską, serem camembert i sosem musztardowo-miodowym (na zimno)
🤍 Wartości odżywcze: Tłuszcz: 16,4g | Węglowodany: 40,5g | Białko: 23,5g

Dietino - Dlaczego warto wybrać tę dietę 22

Dlaczego warto wybrać tę dietę?

W skład Diety Sportowej - Proteinowej wchodzą m.in. świeże ryby i mięso, jaja, sezonowe warzywa, nasiona, orzechy i najwyższej jakości oliwa z oliwek. Wszystko po to, aby Twoje posiłki były zróżnicowane i smaczne oraz zawierały wszystkie składniki potrzebne organizmowi do ćwiczeń fizycznych i szybkiej - powysiłkowej regeneracji.

   Cennik

   2500 Kcal - 69 zł

   3000 Kcal - 73 zł

   3500 Kcal - 77 zł

   4000 Kcal - 79 zł