Dieta Optymalna – Wielozadaniowa

  • Chcesz jeść smaczne posiłki, które korzystnie wpłyną na Twoje zdrowie?
  • Twój cel to dobre, lekkie samopoczucie, poprawa odporności, więcej energii, zdrowa sylwetka lub wszystko na raz?

To dieta dla Ciebie! 🙋

5️⃣ posiłków dziennie w różnych w wariantach kalorycznych:
1200, 1500, 1800, 2000 i 2500 Kcal

Dieta Optymalna - Wielozadaniowa pomoże Ci odżywiać się zdrowo i ze smakiem oraz regularnie dostarczać organizmowi niezbędnych składników odżywczych, a w przypadku opcji z niższą kalorycznością - szybciej zgubić zbędne kilogramy.

 

 Przykładowe menu

Śniadanie
Naleśniki z mąki orkiszowej z musem jabłkowym i świeżymi owocami (na ciepło)
🤍 Wartości odżywcze: Tłuszcz: 5,9g | Węglowodany: 51,8g | Białko: 13,5g

II śniadanie
Koktajl owocowo-owsiany (na zimno)
🤍 Wartości odżywcze: Tłuszcz: 4,6g | Węglowodany: 32,6g | Białko: 10,7g

Obiad
Pieczona szynka wieprzowa w sosie chrzanowym ze świeżą natką pietruszki, kasza jaglana, surówka colesław (na ciepło)
🤍 Wartości odżywcze: Tłuszcz: 26,5g | Węglowodany: 39,7g | Białko: 23,3g

Podwieczorek
Zupa krem z porów z prażonymi migdałami (na ciepło)
🤍 Wartości odżywcze: Tłuszcz: 3,2g | Węglowodany: 15,6g | Białko: 3,8g

Kolacja
Gnocchi ze swojską szynką i serem dojrzewającym w sosie pomidorowym ze świeżą bazylią (na ciepło)
🤍 Wartości odżywcze: Tłuszcz: 15,1g | Węglowodany: 44,0g | Białko: 12,6g

Dietino - Dlaczego warto wybrać tę dietę 22

Dlaczego warto wybrać tę dietę?

W skład Diety Optymalnej - Wielozadaniowej wchodzą starannie dobrane posiłki oparte na dużej ilości warzyw i owoców, niskiej ilości czerwonego mięsa, dużej ilości ryb i niskotłuszczowego nabiału oraz najwyższej jakości oliwie z oliwek. Wszystko po to, aby Twoje posiłki były zbilansowane, pełne witamin, miały odpowiednią zawartość kaloryczną, zachwycały smakiem i wspierały Twoje prozdrowotne cele.

   Cennik

   1200 Kcal - 49 zł

   1500 Kcal - 53 zł

   1800 Kcal - 55 zł

   2000 Kcal - 57 zł

   2500 Kcal - 59 zł