Dieta Optymalna – Trzydaniowa

  • Chcesz jeść codziennie tylko 3 gotowe, zdrowe dania, bo tak się przyzwyczaiłeś lub lubisz uzupełniać dzienny bilans kaloryczny po swojemu?
  • Twój cel to przestrzeganie najważniejszych zasad zdrowego żywienia bez konieczności samodzielnego gotowania głównych posiłków?

3️⃣ posiłki dziennie w różnych wariantach kalorycznych:
1200, 1500, 1800, 2000 i 2500 Kcal

Dieta Optymalna - Trzydaniowa pomoże Ci zadbać o zdrowe nawyki żywieniowe w smacznym wydaniu i zaoszczędzić sporo czasu.

 

 Przykładowe menu

Śniadanie
Naleśniki z mąki orkiszowej z musem jabłkowym i świeżymi owocami (na ciepło)
🤍 Wartości odżywcze: Tłuszcz: 5,9g | Węglowodany: 51,8g | Białko: 13,5g

Obiad
Pieczona szynka wieprzowa w sosie chrzanowym ze świeżą natką pietruszki, kasza jaglana, surówka colesław (na ciepło)
🤍 Wartości odżywcze: Tłuszcz: 26,5g | Węglowodany: 39,7g | Białko: 23,3g

Kolacja
Gnocchi ze swojską szynką i serem dojrzewającym w sosie pomidorowym ze świeżą bazylią (na ciepło)
🤍 Wartości odżywcze: Tłuszcz: 15,1g | Węglowodany: 44,0g | Białko: 12,6g

Dietino - Dlaczego warto wybrać tę dietę 22

Dlaczego warto wybrać tę dietę?

W skład codziennego zestawu Diety Optymalnej - Trzydaniowej wchodzą 3 dania: śniadanie, obiad i kolacja bazujące na jadłospisie Diety Optymalnej – Wielozadaniowej. Znajdziesz w nich m.in. dużo warzyw i owoców, wysokiej jakości mięso i ryby, niskotłuszczowy nabiał. Wszystko po to, aby Twoje 3 najważniejsze posiłki w ciągu dnia były smaczne i optymalnie zbilansowane i zapewniały Ci ok. 70% dziennego zapotrzebowania kalorycznego.

   Cennik

   1200 Kcal - 48 zł

   1500 Kcal - 50 zł

   1800 Kcal - 52 zł

   2000 Kcal - 54 zł

   2500 Kcal - 56 zł